benvinguts!!!

Aquest és el meu blog de vivències.... sorpreses i emocions, en fi, un llibre per escriure, un llibre en blanc on les pàgines es fan segons a segons.
... espero que el disfruteu!

viernes, 19 de agosto de 2011

TRAM 2 DIA 2 D’AGOST: BUJARALOZ-ZARAGOZA









“Hay tiempo pa tó”
Camí pedregós i 38 graus de temperatura! Sort que aquest cop hem vaig portar el meu mocadoret de lli per tapar-me el clatell i les orelles! L’any que em les vaig cremar va ser fatal!
A les 8.30 hem enfilat camí a Pina de Ebro i hem esmorzat a El Ciervo uns entrepans boníssims i el Pau s’ha entretingut a parlar amb la ‘benemérita’. Ens ha passat un peregrí en bici i amb el coet al cul: havia sortit de Montserrat el dia abans! la gent que va així disfruta realment? Suposo...
Hem dinat a la plaça major de Pina de Ebro, tenen una torre ‘mudéjar’ de campanar força torta. Totes les abueles i abuelos van en bici! És autèntic!.
A les 3 amb un sol asfixiant ens posem en ruta cap a Fuentes de Ebro. Abans d’arribar-hi passem interminables rectes al costat de la via.
Arribant a Saragossa veiem moltes cigonyes i l’aproximació a la ciutat amb la basílica del Pilar al fons és impressionant!
Ens encanta la basílica per dins i aprofitem per trucar un amic que vam fer fa dos anys a la via de la Plata i compartim una cervesa!
Cap a les 8 marxem cap al camping municipal i a la nit ens plou una mica!


No hay comentarios:

Publicar un comentario