benvinguts!!!

Aquest és el meu blog de vivències.... sorpreses i emocions, en fi, un llibre per escriure, un llibre en blanc on les pàgines es fan segons a segons.
... espero que el disfruteu!

miércoles, 17 de agosto de 2011

ESTIU 2011 - SETMANA PRE-RUTA



Realment et passes un munt de dies preparant la ruta en bici.
Primer faig una llista de coses que em podré endur, després ens posem un espai on anem posant tot allò de la llista i més!
A vegades, estic dormint o a punt d’anar a dormir i m’adono que no he anotat algunes coses! Jaaaaaaaa
Després la taula queda plena de coses i cal treure tots els envoltoris i coses accessòries. Més tard quan ja ho vas posant a les bosses t’adones que tens poc espai però l’experiència de 3 rutes anteriors ja fa que seleccioni allò + imprescindible!
I recordeu que si quan torneu hi ha alguna cosa que no heu fet servir durant la ruta, ho heu d’anotar per no portar-ho la ruta següent!
Per cert, m’oblidava que una de les coses més importants és la selecció de mapes i camins per on passarem però tinc un expert a casa que m’estalvia la feina!
Molt important portar la bici impecable mecànicament i el cos i ment també impecables!

No hay comentarios:

Publicar un comentario